Przeznaczony jest dla firm i sklepów, które pragną wprowadzić system premiowania swoich klientów punktami wymienialnymi na nagrody. Punkty mogą być przyznawane za zakup dokonany za określoną kwotę lub w ustalonym czasie itp. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów klient może zamienić je na nagrody (produkt, usługę, pieniądze).
Stworzony przez nas program lojalnościowy składa się z dwóch podstawowych elementów: karty plastikowej i panelu administracyjnego. Karta zawiera unikatowe dane, pozwalające na identyfikację klienta (numer, kod kreskowy, chip lub dane osobowe). Po okazaniu karty przez klienta możemy dokładnie sprawdzić stan jego konta i uzupełnić je o nowe punkty.
Panel administracyjny to program komputerowy, w którym każdy posiadacz karty posiada swoje konto sumujące zebrane przez niego punkty. Panel przeznaczony jest dla osoby administrującej, np. sprzedawcy.
Firmy i sklepy posiadające stronę internetową mogą rozszerzyć jej funkcjonalność o konta użytkowników. Pozwoli to klientom na administrowanie własnymi punktami - dodawanie (np. na podstawie paragonu), sprawdzanie stanu konta.
Karty rabatowe to prosta metoda nagradzania stałych klientów rabatami na zakupy lub usługi. Klient dokonuje przedpłaty na zakup towaru lub usługi i otrzymuje kartę, która stanowi karnet o określonym nominale. Do karnetu można przypisać wybraną wartość rabatu, np. osoby kupujące kartę o wartości 100 zł. otrzymują 10% rabatu, czyli mają do wykorzystania 110 zł.
System składa się z karty i panelu administracyjnego. Karta służy identyfikacji klienta w systemie, zawiera unikatowe dane, które można wprowadzić ręcznie lub skorzystać z czytników (gdy karta posiada kod kreskowy albo chip). Dzięki panelowi administracyjnemu zainstalowanemu w komputerze sprzedawcy, można kontrolować stan wykorzystania karty klienta.